Vistas de página en total

domingo, 26 de enero de 2014

PRÀCTICA 1 D'AUDACITY

Aquesta pràctica tractava de comprovar el funcionament bàsic del programa a partir d'un fitxer d'àudio.
Per a fer-ho, primer he buscat el fitxer al banc d'imatges i l'he baixat en format mp3. Després, he obert l'adacity i l'he importat. Finalment, he guardat l'arxiu i he comprovat posteriorment que tot funcionava i que s'escoltava el fitxer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario