Vistas de página en total

jueves, 20 de febrero de 2014

PRÀCTICA 12 D'AUDACITY

Aquesta pràctica consistia a utilitzar l'audacity per a treure-li la veu a una cançó i deixar només la part instrumental.
Per a fer-ho, primer he importat la cançó en mp3 a audacity i l'he dividit en dues pistes obrint el menú de pista i aplicant la opció "dividir pista". Després, he seleccionat la segona pista i l'he aplicat l'efecte de "inverteix".
Finalment, he guardat l'arxiu com a mp3 i l'he pujat a Spreaker. Aquest és l'enllaç amb el resultat final:

PD: Tot i seguir les passes esmentades anteriorment, encara m'ha quedat una veu semblant a un "eco"

martes, 18 de febrero de 2014

PRÀCTICA 13 D'AUDACITY

L'objectiu de la pràctica 13 és posar un fons musical a un anunci.
Per fer-ho, primer he importat el fons musical i després he fet el mateix amb l'anunci. Després, amb l'eina de desplaçament en el temps he col·locat l'anunci a la meitat del fons musical. A continuació, he utilitzat l'eina d'envolupant per a reduir el volum de la música mentre s'escolta l'anunci.
Finalment, he guardat l'arxiu en mp3, l'he pujat a Spreaker i aquest és l'enllaç amb el resultat final:

http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-13

domingo, 16 de febrero de 2014

PRÀCTICA 11 D'AUDACITY

Aquesta pràctica consistia en barrejar dues cançons descarregades a una pàgina que no infringeix els drets d'autor (jamendo.com).
Després de triar dues cançons de la llista, les he importat a audacity en mp3 i he traslladat la segona cançó prop d'on acabava la primera amb l'eina de trasllat al temps. Després, he aplicat l'efecte de desaparèixer progresicament a la primera cançó als seus últims deu segons i he fet el mateix amb el començament de la primera aplicant l'efecte aparèixer progresivament.
Un cop fet això, he guardat el resultat en format mp3 i l'he pujat a Spreaker. Aquest és l'enllaç amb el resultat final:

http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-11

PRÀCTICA 10 D'AUDACITY

La pràctica 10 consistia a posar un ritme a una cançó.
Per a fer-ho, primer he generat un click track i he marcat els valors que em demanaven. Després, he silenciat un tros del ritme que havia generat i he tallat amb l'eina de les tisores una part del click track que s'extenia més allà de la cançó.
Finalment, he guardat el projecte en format mp3, l'he pujat a Spraker i aquest és el resultat final:

http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-10_1

sábado, 8 de febrero de 2014

PRÀCTICA 9 D'AUDACITY

Aquesta pràctica consistia en treure el soroll de una gravació mitjançant l'efecte de reducció de soroll. Per a fer-ho, he importat l'àudio del moodle i he aplicat des del segon 1 al 7 l'efecte "reducció de soroll" en dos pases tal i com demanava la pràctica. Aquest és el resultat de la pràctica pujat a Spreaker:

http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-9

PRÀCTICA 8 D'AUDACITY

Aquesta pràctica consistia en modificar una gravació de diferets maneres. Per a fer-ho, he utilitzat les eines de retallar i he copiat i enganxat els fragments. Aquí es troben els enllaços d'Spreaker amb els arxius de mp3 amb les pràctiques:



http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-8-contradictorio_3
http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-8-desesperado
http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-8-esperanzado

PRÀCTICA 7:

Aquesta pràctica consisia en aplicar l'efecte d'equalització i de Hight pass filter a una gravació d'àudio per tal de que aquesta s'assemblés a una trucada de telèfon. En aquest ellaç trobaras la pràctica en format mp3 pujada a Spreaker:

sábado, 1 de febrero de 2014

PRÀCTICA 6 D'AUDACITY

Aquesta pràctica consistia en barrejar els dos efectes anteriors (canviar to i eco) per tal de tractar d'imitar a un fragment de la pel·lícula "la guerra de les galaxies".
Per a fer-ho, primer he grabat un fragment amb l'audacity en el que deia una frase de la pel·lícula. Després, li he aplicat l'efecte de canvi de to a -15 i més tard l'he aplicat l'efecte d'eco amb els mateixos valors que em venien indicats. Aquest és el resultat:

PRÀCTICA 5 D'AUDACITY

Aquesta pràtica consistia en aprendre a fer un nou efecte: l'eco.
Per a realitzar-la, he grabat un fragment de pocs segons en deia "eco". Després li he aplicat l'efecte d'eco amb els valor que ja em venien donats i he guardat la pràctica en format mp3. Aquest és el resultat:

PRÀCTICA 4 D'AUDICITY

A aquesta pràctica s'havia de fer llegit un text de tres línies per després canviar-li el to.
Per fer-ho, primer hem grabat el so a l'audacity i després hem guardat l'arxiu. Després, he anat a efectes...canviar el to i l'he posat a 60. He guardat aquest arxiu en format ogg i aquest és el resultat:

http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-4agudo

Ara, torno a obrir el primer fitxer d'audacity amb el so normal i segueixo els mateixos pasos que abans i li aplico l'efecte de -30. He guardat l'arxiu en format ogg i aquest és el resultat:

http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-4grave