Per a fer-ho, primer he importat la cançó en mp3 a audacity i l'he dividit en dues pistes obrint el menú de pista i aplicant la opció "dividir pista". Després, he seleccionat la segona pista i l'he aplicat l'efecte de "inverteix".
Finalment, he guardat l'arxiu com a mp3 i l'he pujat a Spreaker. Aquest és l'enllaç amb el resultat final:
PD: Tot i seguir les passes esmentades anteriorment, encara m'ha quedat una veu semblant a un "eco"