Vistas de página en total

sábado, 1 de febrero de 2014

PRÀCTICA 5 D'AUDACITY

Aquesta pràtica consistia en aprendre a fer un nou efecte: l'eco.
Per a realitzar-la, he grabat un fragment de pocs segons en deia "eco". Després li he aplicat l'efecte d'eco amb els valor que ja em venien donats i he guardat la pràctica en format mp3. Aquest és el resultat:

No hay comentarios:

Publicar un comentario