A aquesta pràctica s'havia de fer llegit un text de tres línies per després canviar-li el to.
Per fer-ho, primer hem grabat el so a l'audacity i després hem guardat l'arxiu. Després, he anat a efectes...canviar el to i l'he posat a 60. He guardat aquest arxiu en format ogg i aquest és el resultat:
http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-4agudo
Ara, torno a obrir el primer fitxer d'audacity amb el so normal i segueixo els mateixos pasos que abans i li aplico l'efecte de -30. He guardat l'arxiu en format ogg i aquest és el resultat:
http://www.spreaker.com/user/6886607/ejercicio-4grave
No hay comentarios:
Publicar un comentario