Vistas de página en total

jueves, 20 de febrero de 2014

PRÀCTICA 12 D'AUDACITY

Aquesta pràctica consistia a utilitzar l'audacity per a treure-li la veu a una cançó i deixar només la part instrumental.
Per a fer-ho, primer he importat la cançó en mp3 a audacity i l'he dividit en dues pistes obrint el menú de pista i aplicant la opció "dividir pista". Després, he seleccionat la segona pista i l'he aplicat l'efecte de "inverteix".
Finalment, he guardat l'arxiu com a mp3 i l'he pujat a Spreaker. Aquest és l'enllaç amb el resultat final:

PD: Tot i seguir les passes esmentades anteriorment, encara m'ha quedat una veu semblant a un "eco"

No hay comentarios:

Publicar un comentario