Vistas de página en total

lunes, 3 de marzo de 2014

PRÀCTICA 14 D'AUDACITY

PART 1:
La primera part de la pràctica consistia a elaborar un nou discurs a partir de l'arxiu de mp3 que em donàven.
Per a fer-ho, primer he utilitzat principalment l'eina de retall i l'eina de desplaçament per a poder formar el nou discurs.
Aquest és el resultat final:


PART 2:
La segona part consistia a escollir 3 cançons i ajuntar-les totes utilitzant l'eina de disminució i augment progressiu i l'eina de retall per tal de formar un popurrí de 3 minuts.
Aquest és le resultat final:


No hay comentarios:

Publicar un comentario