L'objectiu d'aquesta pràctica és realitzar un programa de ràdio amb l'ajuda d'audacity en grups de 4 persones.
Per a dur a terme la pràctica, primer hem fet les gravacions pertinents i més tard hem escollit els efectes i finalment hem muntat el programa.
Durant la realització de la pràctica, he après a muntar un programa de ràdio amb tot el que això comporta en quant a efectes però principalement m'ha ajudat a assolir el que ja havia après amb les pràctiques anteriors.
La repartició de tasques ha estat la següent:
-Director de programa: Cristian Jiménez. Com a director, m'he encarragat d'organitzar el grup per a fer les feines pertients i he buscat els efectes i músiques requerits per fer el programa. A més, he col·laborat amb en Xavi a la realització del guió.
La major part dels efectes els he cercat a youtube i al banc de so del ministeri. La cançó va ser escollida per tot l'equip.
-Presentador. Xavi Mora. S'ha encarregat de donar veu al programa i ha col·laborat amb mi en la realització del guió.
-Muntadors. Pau Fernández i Segi Contreras. Han sigut els responsables de col·locar els efectes, muntar l'àudio i treure els sorolls. En Pau també ha fet una petita intervenció al programa.
Aquest és l'enllaç d'Spreaker amb el resultat de la pràctica:
http://www.spreaker.com/user/6886607/final-d
No hay comentarios:
Publicar un comentario