PART 1:
La part 1 consistia a agafar una cançó i treure-li la veu per a que només restés la música. Per acabar, ho he guardat en mp3 i ho he pujat a Spreaker.
Aquest és el resultat final:
http://www.spreaker.com/user/6886607/karaoke
PART 2:
La part 2 consistia a fer un anunci publicitari. Per fer-ho, primer he gravat la meva veu fent un anunci de ràdio. Després, he descarregat la sintonia i l'he posada de fons a l'anunci. Finalment ho he guardat en mp3 i ho he pujat a Spreaker.
Aquest és el resultat final.
http://www.spreaker.com/user/6886607/anunci
No hay comentarios:
Publicar un comentario