Aquesta pràctica consistia en barrejar els dos efectes anteriors (canviar to i eco) per tal de tractar d'imitar a un fragment de la pel·lícula "la guerra de les galaxies".
Per a fer-ho, primer he grabat un fragment amb l'audacity en el que deia una frase de la pel·lícula. Després, li he aplicat l'efecte de canvi de to a -15 i més tard l'he aplicat l'efecte d'eco amb els mateixos valors que em venien indicats. Aquest és el resultat:
No hay comentarios:
Publicar un comentario