En Sergi i jo, hem dibuixat aquesta xarxa LAN amb paint, composta per set ordinadors de taula i un portàtil.
A més, hem afegit un concentrador i un commutador switch per a redirigir els arxius en aquesta "oficina". aquests ordinadors, connectats amb estrella per agilitzar els intercanvis, estan connectats a un pont que el connecta al router. Aquest, a la vegada, està connectat a una impressora que es compartida amb tots els ordinadors per tal d'estalviar diners.
.png)
No hay comentarios:
Publicar un comentario