Vistas de página en total

viernes, 4 de octubre de 2013

Pràctica 1: Selecció de les parts d'una imatge

Per a realitzar la tasca encomanada, he creat un nou GIMP on el primer que he fet ha sigut enganxar la imatge que tenia que retocar. Seguidament, he utilitzat la "bareta màgica" de la caixa d'eines i he seleccionat les parts en blanc que volia eliminar. Per acabar, he creat un nou arxiu on he enganaxat la imatge resultant després de invertir-la. Per a crear el nou arxiu, he seleccionat el mateix format però amb una transparència i he convertit l'arxiu a GIF. Aquí està el resultat final:

No hay comentarios:

Publicar un comentario