1.-El primer editor gràfic era el LunaPic.
En aquest exercici em demanava que agafés una fotografia i que l'hi apliqués l'efecte 3DCube:
2.-El segon editor gràfic era el pixir.
L'exercici consistia en utilitzar la imatge anterior i posar-li un filtro per a que donés la sensació de que estava pintada.
3.-El tercer editor gràfic era el dumpr
L'exercici consistia en posar la imatge amb l'efecte "pintat" de la pràctica anterior a un fons ja creat. Per fer-ho he trobat el fons del museu i l'he enganxat la imatge.
4.-El quart editor era el gifmake.

No hay comentarios:
Publicar un comentario