Vistas de página en total

jueves, 5 de diciembre de 2013

PRÀCTICA DE INKSCAPE 1

La pràctica consistia en crear una mena de "logo".
Per a fer-ho, he seguit els passos indicats en el pdf  i després he guardat la imatge en format gif:
1.-He creat una estrella amb l'eina de crear estrelles o polígons.
2.-He colorejat l'estrella.
3.-He creat una nova capa.
4.-Amb l'eina d'eclipses, he creat una forma rodona.
5.-He colorejat la rodona i l'he tret els marges.
6.-He posat el text corresponent.
Aquí està el resultat final:

No hay comentarios:

Publicar un comentario