Per a fer-ho, he seguit els passos indicats en el pdf i després he guardat la imatge en format gif:
1.-He creat una estrella amb l'eina de crear estrelles o polígons.
2.-He colorejat l'estrella.
3.-He creat una nova capa.
4.-Amb l'eina d'eclipses, he creat una forma rodona.
5.-He colorejat la rodona i l'he tret els marges.
6.-He posat el text corresponent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario