Per fer-ho, he utilitzat les eines de retallat i escal·lat, per tal de retallar la imatge i posar-la a la cartallera original. Després he fet servir l'eina de clonació per a treure al personatge original. Finalment, he col·locat l'altre imatge a sobre de l'original i l'he posat en mode "enfosquir" per a crear un efecte més real.



No hay comentarios:
Publicar un comentario