Vistas de página en total

sábado, 17 de mayo de 2014

TASCA 10: UNA ANIMACIÓ AMB PIVOT ANIMATOR


Aquesta tasca consistia a fer una animació amb Pivot Animator de més de 20 segons.
Per a fer-ho, més instal·lat el programa i també més descarregat una carpeta amb més figures pel programa. Amb tot això. i explorant totes les eines que et dona el programa, he creat la animació sense gaires problemes.
En aquest enllaçtrobaràs l'animació amb pivot animator en format GIF:

No hay comentarios:

Publicar un comentario