El joc que hem intentat reproduir i programar en Xavi Mora, en Raúl Jiménez ha estat el "space invader" o "marcianitos". El procediment ha estat el següent:
Primer de tot, vam crear tots els fons i botons que necessitaríem en el joc. Després, vam crear els personatges, en aquest cas les naus i les vam programar. Un cop programades les naus, vam crear els míssils i els van programar també.
Ens hem trobat amb diverses dificultats a l'hora d'acabar de programar el joc, perquè les naus i els míssils no estàven sincronitzats i ambdós tenien problemes quan havíen d'aparèixer i desaparèixer.
Com a conclusió, podria dir que hem utilitzat gairabé tots els apartats i possibilitats que Scratch ens dona, ja sigui en les diferents ordres que conté o en el fons i el so. Podria dir també que el joc a quedat bastant realista i és força divertit.
http://scratch.mit.edu/projects/22946628/
No hay comentarios:
Publicar un comentario